חברון זלצמן | People
658
rtl,page,page-id-658,page-template,page-template-page-pepole-php,ajax_updown_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.2.3,vc_responsive

People

executives_01
דודי חברון

פעם, כשהיה מנגן בגיטרה לחברים במושב בו גדל, לחיילים בחיל האוויר או סתם בבית ליד האח… חלם דודי להיות מוסיקאי ולכתוב שירים שיחיו לנצח.
אבל כשהוא הבין שבמוסיקה אין ממש כסף,
הלך ללמוד פרסום ולכתוב מודעות שיחיו טיפה יותר זמן. את עבודתו הראשונה כקופירייטר מן השורה קיבל בשנת 1995 ובמקביל לכך למד לתואר ראשון במנהל עסקים, בקריה האקדמית (כי הוא היה צריך לשמח את אימא, שלא הבינה מה זה המקצוע הזה בכלל…) לאחר שעבד בכמה משרדים, עבר לשלמור אבנון עמיחי y&r שם יצר מסעי פרסום משמעותיים שנחרתו בתודעה, לדוגמא: תכניסו את זה טוב טוב לאוזניים, הפרסום ברדיו-עובד, הכי חד טושיבה, טעם יטבתה, ביטוח ישיר, קפה טורקי עלית, מרצדס, HOT, גלובס, ניופאן ועוד.

עבודותיו של דודי חברון זכו להכרה מקומית ובינלאומית
והוא נתמנה למנהל קריאייטיב במשרד.
במסגרת זאת המשיך עד שעלה במוחו רעיון מבריק שהכה בו כברק. מדוע לא לפתוח משרד פרסום ולעבוד ישירות מול הלקוחות? השאר הסטוריה!

משהו שלא ידעתם עליו:

דודי מכיר בעל-פה את כל מילות השירים של הביטלס
פרט לצוללת צהובה. במקרה הזה, הוא מתעקש לשכוח את המילים.

משפט ללקוח שאמור לקרוא את כל זה:

אתה רוצה אותו בצד שלך ולא בצד של המתחרה.

תחומי אחריות במשרד:

אסטרטגיה ומדיה

פרסים והוקרה:

אין ספור קקטוסים, פסטיבל ניו-יורק, יורובסט, אפיקה, קרסטה, פסטיבל לונדון, פסטיבל קאן וגולדן דראם

executives_03
גבי זלצמן

עוד כשהיה תלמיד מן המניין בבית הספר היסודי ״כצנלסון״ בגבעתיים, המחברות של גבי תמיד היו מסודרות, נקיות, הכתב היה מיושר לימין (בסרגל) והכותרות שתיארו את הנושאים שנלמדו, לדוגמא: ״הרצל אגדה או מציאות״, תמיד היו כתובות באותיות דפוס יציבות וממורקרות במרקר צהוב זרחני. בגיל 9 כבר לא היו לגבי יותר מדי ברירות, או להיות מעצב/ארט דיירקטור, או להיות ליצן מסיבות.

אז בשנת 1996, הוא סיים לימודי עיצוב באסכולה ת״א ואת עבודת הגמר שלו (קפה כאילו) סיקרו בהרחבה כמעט בכל מהדורות החדשות.

לאחר מכן, גבי החל לעבוד במשרדי פרסום מובילים, כגון: שלמור אבנון עמיחי y&r , אדלר חומסקי, יהושע TBWA ויצר קמפיינים עבור מותגים אייקונים, כגון: בנק דיסקונט, מפעל הפיס, טעם יטבתה, פסגות , orange ,שטראוס, דנונה, HOT ועוד.

גבי מתמחה במיתוג, בטרנדים, יצירת שפה מבודלת וכנראה בגלל שהוא גם היה מש״צ בנוער העובד הלקוחות ממש אוהבים אותו.

משהו שלא ידעתם עליו:

הוא לא אוכל קוקוס, לא עוגת קוקוס
ולא שוקולד שנגע בו קוקוס.

משפט ללקוח שאמור לקרוא את כל זה:

גבי שחקן נשמה שרץ על כל המגרש.

תחומי אחריות במשרד:

קריאייטיב וברנדינג

פרסים והוקרה:

אין ספור קקטוסים, פרס יוקרתי בפסטיבל קאן,  הציג בתערוכות שונות בארץ ובעולם.

the_pepole